Vår fremgangsmåte

Vi forstår at hver barnehage er unik. Derfor tilbyr vi en skreddersydd tjeneste som møter deres spesifikke behov og hjelper dere med å finne den ideelle vikaren. Vår fremgangsmåte er utformet for å sikre en skreddersydd løsning, med nøye utvalgte vikarer og personlig oppfølging.

Bli kjent med kunde

Vi tar en prat for å bli kjent og forstå hvem dere er.

Kartlegge kundens behov

Vi kartlegger deres behov og spesifikke krav.

Finne riktig vikar

Vi går gjennom vår interne kandidatbase for å finne riktig vikar.

Første arbeidsdag

Vi avtaler første arbeidsdag med vikar hos dere.

Oppfølging

Vi utfører regelmessig oppfølging av dere og vikar for å optimalisere kvalitet og tilfredshet.

Bestilling av vikar

Første gang du bestiller en vikar fra oss, vil du bli kontaktet av en av våre medarbeidere for en hyggelig prat og kartlegging av barnehagens eller avdelingens behov.

Våre vikarer er ikke bare kompetente, men også genuint interessert i å arbeide med barn. De får opplæring før sin første dag, slik at de er godt forberedt på hva som forventes av dem og oppgavene som skal utføres.

Vi vet at kontinuitet og forutsigbarhet er viktig, både for barnehage og vikar. Derfor gjør vi vårt beste for at dere kan få samme vikar ved fremtidige behov, dersom det er ønskelig.