Så enkelt gjøres en rekrutteringsprosess hos oss

Søknad

Send oss din CV og søknad, så tar vi kontakt med deg innen kort tid.

Intervju

Vi vil kontakte deg for å avtale et intervju hvor vi blir bedre kjent med deg. Etter endt intervju gjennomføres det referansesjekk for å verifisere din erfaring og pålitelighet.

Tilbud

Etter gjennomført referansesjekk, vil det tas en vurdering om tilbud skal gis eller ikke.

Opplæring

Ved tilbud om stilling som vikar, vil vi gi deg den opplæring som trengs for å sikre at du er godt forberedt til å møte barnehagens behov.

Første dag på jobb

Du er nå klar for din første dag og vi er her for å sørge for en god start.

Vi i Barnehagesentralen er alltid på utkikk etter dyktige vikarer som ønsker å jobbe med barn

Har du erfaring fra tilsvarende stilling fra et annet bemanningsbyrå, direkte ansettelse i barnehage, skole eller bare generelt liker å være sammen med barn?

Da vil vi høre fra deg! Vi sørger for at du får den opplæringen du trenger, slik at du raskt kan komme ut i jobb.