Din hverdag som vikar hos oss

Som ansatt i Barnehagensentralen får du en fleksibel arbeidshverdag, der du jobber når det passer deg. Du kan selv velge om du ønsker å takke ja eller nei til et oppdrag når du blir forespurt. Å være barnehagevikar gir deg verdifull erfaring. Du får blant annet muligheten til å utforske ulike barnehagemiljø og pedagogiske tilnærminger, samtidig som du aktivt bidra til barnas trivsel og utvikling. Vi i Barnehagesentralen verdsetter kvalitet og sørger derfor for at du får den nødvendige opplæringen og støtten du trenger for å lykkes.

Uansett om du er i et korttids – eller langtidsoppdrag, vil du være en verdifull ressurs for barna og barnehagene.

Vi tilbyr lønn etter tariff.

Trivsel og tilfredshet

Vi gjør det vi kan for å finne en arbeidsplass der du vil passe inn og trives. Vi sørger for at du får den opplæringen og oppfølgingen du trenger, slik at du er best mulig forberedt til din nye arbeidshverdag.

Ingrid M. Nilsen, daglig leder i Barnehagesentralen AS