Hvem er vi

Barnehagesentralen er et bemanningsbyrå som tilbyr barnehager engasjerte og dyktige vikarer. Med flere års erfaring fra barnehagesektoren, forstår vi barnehagehverdagens utfordringer. Vi vet hvor avgjørende det er med pålitelige vikarer som kan bidra når behovet er akutt. Vi ønsker å være førstevalget for både barnehager og vikarer. Våre grunnprinsipper er kvalitet, engasjement og troverdighet.

Våre verdier

Kvalitet

Gjennom kartlegging av hver barnehage samt grundig rekruttering og oppfølging, sikrer vi at våre vikarer møter barnehagens behov og forventninger.

Engasjement

Vi velger våre vikarer med omhu, hvor kandidatenes engasjement for arbeidet er like viktig som deres kompetanse og erfaring. Våre vikarer er aktive deltakere i pedagogiske aktivitet, hvor de viser omsorg, oppmuntrer til kreativitet, nysgjerrighet og lek.

Troverdighet

Vi legger stor vekt på personlig oppfølging og tett samarbeid med hver enkelt barnehage. Dette bidrar til å bygge tillit, men også sikre at vi kontinuerlig tilpasser og optimaliserer vår tjeneste for å møte barnehagens behov på best mulig måte.

Ansatte i Barnehagesentralen

Ingrid M. Nilsen  Daglig leder / Vikar

Ingrid M. Nilsen

Daglig leder / Vikar

Ingrid har en bachelor i HR og personalledelse samt en Master i Ledelse. Hun har i flere år arbeidet i ulike barnehager og opparbeidet seg erfaring med alle aldersgrupper.

Ingrid er opptatt av at vikarer som jobber i barnehage skal være en ressurs, samt bli tatt vare på. På samme måte skal en barnehage bli sett og fulgt opp. Av den grunn startet Ingrid sammen med Geir Ove, Barnehagesentralen for å tilby bemanning til barnehager med fokus på samarbeid, tett dialog og oppfølging for både medarbeider og barnehage.

Geir Ove Nilsen  Kundeansvarlig / Seniorrådgiver

Geir Ove Nilsen

Kundeansvarlig / Seniorrådgiver

Geir Ove har flere års erfaring fra rekruttering – og bemanningsbransjen, både som arbeidstaker, arbeidsgiver og gründer. Noe av det han er mest opptatt av er å tilby kvalitet fremfor kvantitet. Dette gjelder ovenfor kunde, så vel som kandidat.

Geir Ove ønsker å alltid strekke seg litt lengre, slik at både kunde og kandidat blir fornøyd.

Våre vikarer er håndplukket av oss. De får den opplæringen og oppfølgingen som trengs, slik at de er forberedt på oppgavene som møter dem når de kommer til din barnehage.