Våre tjenester

Vi har vikarer som kan stille til et enkelt tilkallingsoppdrag eller til oppdrag som strekker seg over lengre tid.

Korttidsvikariat

For de situasjonene som krever umiddelbar, men kortvarig bemanning, tilbyr vi korttidsvikariat. Dette kan være ideelt ved akutt fravær, ferieavvikling, eller for å dekke en kortsiktig økning i arbeidsmengden. Vi tar imot henvendelser på kort varsel, slik at vi kan dekke deres behov så raskt som mulig.

Alle våre vikarer har gjennomført opplæring og er klare til å tre inn på kort varsel.

Langtidsvikariat

Vi tilbyr også langtidsvikariat for å hjelpe barnehager med å håndtere bemanningsbehov over lengre perioder. Et langtidsvikariat er en midlertidig stilling, som kan vare fra noen uker til flere måneder og det kan være en utmerket løsning i mange situasjoner. Når en ansatt blir borte over lengre tid på grunn av sykdom, permisjon eller andre grunner, kan et langtidsvikariat sikre at arbeidet blir gjort uten avbrudd. Dette gir barnehagen stabilitet og trygghet, slik at dere kan fokusere på kjernedriften og ikke bekymre dere for midlertidige bemanningsproblemer.